Muutti Puuilon brändimielikuvaa nuoremman yleisön keskuudessa ainutlaatuisia tuotteita esittelevien aitojen lyhytvideoiden avulla. Tuotti 3,6 miljoonaa orgaanista katselukertaa ja laajensi väestöryhmien tavoittavuutta sisällöllä, joka resonoi yli hintapisteiden.
Luonut ennakoivaa autosisältöä, joka vastasi kuljettajien kysymyksiin ennen kuin he kysyivät niitä. Saavutettiin 2,9 miljoonaa katselukertaa ja saavutettiin tasapainoinen sukupuolijakauma kaikissa ikäryhmissä muuttamalla tekninen tieto kiinnostavaksi, jaettavaksi sisällöksi.
Mullisti hammaslääketieteellisen markkinoinnin luovilla pH-testivideoilla, jotka tekivät suun terveydestä kiehtovaa. Rakensi alan parhaan TikTok-tilin, jolla oli 20 miljoonaa katselukertaa, ja lisäsi ajanvarauksia sosiaalisesta mediasta 400 prosenttia.
Luodaan lyhytkestoista videosisältöä, joka herättää huomiota ja tuottaa todellisia tuloksia. Todistettu lähestymistapamme muuttaa katsojat asiakkaiksi kaikilla tärkeimmillä alustoilla.