AUTOKLINIKKA CASE STUDY

Luotu ennakoivaa sisältöä, jossa vastataan kuljettajien kysymyksiin ennen kuin he kysyvät niitä. Viihdyttävä lähestymistapamme autoalan teknisiin tietoihin tuotti 2,9 miljoonaa katselukertaa ja sai yhtä paljon vastakaikua miehillä ja naisilla kaikissa ikäryhmissä, mikä muutti brändin yhteydenpitoa digitaalisissa tiloissa.

Haaste

Rakensimme lyhytkestoisen strategian, joka osui juuri siihen hetkeen, jolloin kuljettajat todella ihmettelevät: ”Voinko sulattaa tuulilasin kuumalla vedellä?” ”Kummat ovat paremmat, talvi- vai nastarenkaat?”… tai kun heidän pitäisi miettiä.

Emme luoneet sisältöä vain reagoiville katsojille, vaan niille, jotka eivät vielä tienneet, että tämä on tärkeää. Saimme ihmiset pohtimaan tilanteita, joita he eivät olleet edes ajatelleet aiemmin, ja tarjosimme samalla arvoa. Kevyesti. Hyödyllisesti. Ja heidän syötteessään, ei mainoskatkojen aikana.

Sisällössämme yhdistyivät asiantuntemus ja viihde tavalla, joka ei tuntunut saarnaavalta eikä sääntöihin perustuvalta. Tavoitteena ei ollut vain jakaa tietoa, vaan rakentaa suhteita erityisesti nuorempiin kuljettajiin.

Tulokset:

Sisältö ei vain ilmestynyt – se jäi ihmisten mieleen.

2,9 miljoonaa katselukertaa (orgaaninen + maksettu)

Keskimäärin yli 260 000 katselukertaa videota kohden

Yli 4 000 tuntia katseluaikaa

400 000 uniikkia katsojaa pelkästään TikTokissa, 30 % täysin uusia katsojia.

Suosittelu

”Prosessisi on niin selkeä, ja pidän siitä, miten järjestelmällinen olet. Meidän ei tarvitse koskaan miettiä, mitä seuraavaksi tapahtuu, koska olet jo miettinyt kaiken valmiiksi ja tiedottanut tiimille. Ja sisältö… aivan uskomatonta. Saan vatsakramppeja naurusta aina, kun käyn läpi sisältöänne.”

Näytä muut tapaukset

EBELINGIN HAMMASKLINIKAN TAPAUSTUTKIMUS

Muutti Ebelingin imagoa luovalla pH-testisarjalla, jossa tutkittiin arkipäiväisten tuotteiden vaikutuksia hampaiden terveyteen. Tuotti 20 miljoonaa orgaanista katselukertaa, kasvatti TikTokin alan johtavaksi ja lisäsi ajanvarauksia

Lue lisää "

AUTOKLINIKKA CASE STUDY

Luotu ennakoivaa sisältöä, jossa vastataan kuljettajien kysymyksiin ennen kuin he kysyvät niitä. Viihdyttävä lähestymistapamme autoalan teknisiin tietoihin tuotti 2,9 miljoonaa katselukertaa ja sai yhtä

Lue lisää "

PUUILO TAPAUSTUTKIMUS

Kuroimme Puuilon brändikuilun umpeen nuoremman yleisön kanssa aidoilla lyhytvideoilla, joissa esitellään ainutlaatuisia tuotteita. Tuotimme 3,6 miljoonaa orgaanista katselukertaa kahdessa kuukaudessa, ja katselukertojen määrä oli

Lue lisää "