EBELINGIN HAMMASKLINIKAN TAPAUSTUTKIMUS

Muutti Ebelingin imagoa luovalla pH-testisarjalla, jossa tutkittiin arkipäiväisten tuotteiden vaikutuksia hampaiden terveyteen. Tuotti 20 miljoonaa orgaanista katselukertaa, kasvatti TikTokin alan johtavaksi ja lisäsi ajanvarauksia sosiaalisesta mediasta 400 prosenttia.

Haaste

”Voimme tehdä kuten muut, tai voimme tehdä tämän omalla tavallamme.”

Usein ajatellaan, että vakavat aiheet eivät voi olla viihdyttäviä. Sen sijaan, että esittelisimme hammaslääkärin työtä tai nykyaikaisia työkaluja, loimme pH-arvo-konseptin, jossa ajatusjohtajuutta luodaan testaamalla jokapäiväisten tuotteiden pH-arvoja ja niiden vaikutuksia hampaisiin.

Näin pystyimme muuttamaan ”tylsän” hammaslääkärin imagon joksikin trendikkääksi ja massoja kiinnostavaksi.

Tulokset:

Sisältö ei vain kouluttanut, vaan viihdytti ja käännytti.

20 miljoonaa katselukertaa puhtaasti orgaanisesti ilman maksettua mainontaa.

25 000 uutta seuraajaa absoluuttisesta nollapisteestä käsin

400 % lisäys sosiaalisen median ajanvarauksissa (3 %:sta 15 %:iin).

Päävirran tiedotusvälineiden uutisointi valtakunnallisessa televisiossa ja suurissa julkaisuissa.

Kasvatimme Ebeling Dental Clinicin TikTok-tilin menestyksekkäästi alan suosituimmaksi tiliksi vain muutamassa kuukaudessa. Ilman maksettua mainontaa keräsimme yli 20 miljoonaa katselukertaa ja 25 000 uutta seuraajaa täysin nollasta. Yhteistyömme aikana sosiaalisen median kautta tehdyt ajanvaraukset kasvoivat kolmesta prosentista viiteentoista prosenttiin. Ebelingin TikTok-sisältö on myös saanut mediajulkisuutta MTV3 Newsissa, Iltasanomissa ja monissa muissa paikallisissa tiedotusvälineissä.

Suosittelu

”Olimme positiivisesti yllättyneitä siitä, miten näkymät muuttuivat hammaslääkärikäynneiksi ja miten lämpimän vaikutelman katsojat ovat saaneet meistä. KLIK on ollut tärkeä kumppani markkinoinnissamme, ja voin lämpimästi suositella heitä.”

Näytä muut tapaukset

EBELINGIN HAMMASKLINIKAN TAPAUSTUTKIMUS

Muutti Ebelingin imagoa luovalla pH-testisarjalla, jossa tutkittiin arkipäiväisten tuotteiden vaikutuksia hampaiden terveyteen. Tuotti 20 miljoonaa orgaanista katselukertaa, kasvatti TikTokin alan johtavaksi ja lisäsi ajanvarauksia

Lue lisää "

AUTOKLINIKKA CASE STUDY

Luotu ennakoivaa sisältöä, jossa vastataan kuljettajien kysymyksiin ennen kuin he kysyvät niitä. Viihdyttävä lähestymistapamme autoalan teknisiin tietoihin tuotti 2,9 miljoonaa katselukertaa ja sai yhtä

Lue lisää "

PUUILO TAPAUSTUTKIMUS

Kuroimme Puuilon brändikuilun umpeen nuoremman yleisön kanssa aidoilla lyhytvideoilla, joissa esitellään ainutlaatuisia tuotteita. Tuotimme 3,6 miljoonaa orgaanista katselukertaa kahdessa kuukaudessa, ja katselukertojen määrä oli

Lue lisää "