Case Valokuitunen

Suomen ainoa valtakunnallisesti toimiva avoin valokuitu yritys

Valokuitunen toimii valtakunnallisesti Suomen markkinoilla, missä kilpailutilanne on tiukka. Valokuituverkkojen rakentamisessa nopeus on valttia, ja markkina-alueiden korkea penetraatio on välttämätöntä liiketoiminnan kannattavuudelle.

Valokuitusen haaste

Kilpailijat houkuttelevat asiakkaita 0 euron aloitusmaksuilla ja alhaisilla kuukausimaksuilla ensimmäisten vuosien ajan. Valokuitusen aloitusmaksu on korkeampi, mutta pitkän aikavälin kuukausimaksut ovat edullisempia. Haasteena oli viestiä tehokkaasti pitkän aikavälin säästöistä ja valinnanvapaudesta palveluntarjoajan suhteen.

 

Tarjoamamme ratkaisu

Rakensimme TikTok-konseptin “valinnan vapauden” ympärille, joka toimi punaisena lankana läpi kampanjan.

Alkuvaiheessa keskityimme huomiota herättävään sisältöön ja aktiivisen keskustelun edistämiseen. Liikenteen kasvaessa siirryimme porrastetusti informatiivisempaan sisältöön, säilyttäen sisällön monipuolisuuden.

Tulokset

Yhteistyön tuloksena syntyi 20 lyhytvideo -sisältöä, jota jaettiin sekä TikTokissa, että Instagramissa.

Valokuitusen TikTok kasvoi parissa kuukaudessa yli 3000 seuraajaan.

“TikTok oli meille täysin uusi kanava, emmekä oikein tienneet mitä meidän kannattaisi sinne lähteä tekemään. Klikattavaa auttoi meitä löytämään tekemiseen punaisen langan ja potkaisemaan tilin käyntiin.”