Suomen ainoa valtakunnallisesti toimiva avoin valokuitu yritys
Valokuitunen toimii valtakunnallisesti Suomen markkinoilla, missä kilpailutilanne on tiukka. Valokuituverkkojen rakentamisessa nopeus on valttia, ja markkina-alueiden korkea penetraatio on välttämätöntä liiketoiminnan kannattavuudelle.
Kilpailijat houkuttelevat asiakkaita 0 euron aloitusmaksuilla ja alhaisilla kuukausimaksuilla ensimmäisten vuosien ajan. Valokuitusen aloitusmaksu on korkeampi, mutta pitkän aikavälin kuukausimaksut ovat edullisempia. Haasteena oli viestiä tehokkaasti pitkän aikavälin säästöistä ja valinnanvapaudesta palveluntarjoajan suhteen.
Rakensimme TikTok-konseptin “valinnan vapauden” ympärille, joka toimi punaisena lankana läpi kampanjan.
Alkuvaiheessa keskityimme huomiota herättävään sisältöön ja aktiivisen keskustelun edistämiseen. Liikenteen kasvaessa siirryimme porrastetusti informatiivisempaan sisältöön, säilyttäen sisällön monipuolisuuden.
Yhteistyön tuloksena syntyi 20 lyhytvideo -sisältöä, jota jaettiin sekä TikTokissa, että Instagramissa.
Valokuitusen TikTok kasvoi parissa kuukaudessa yli 3000 seuraajaan.
“TikTok oli meille täysin uusi kanava, emmekä oikein tienneet mitä meidän kannattaisi sinne lähteä tekemään. Klikattavaa auttoi meitä löytämään tekemiseen punaisen langan ja potkaisemaan tilin käyntiin.”
Ota ensimmäinen askel kohti vaikuttavampaa videomarkkinointia. Varaa maksuton 30 minuutin strategiakeskustelu.