Case TEHO

Perinteikkään suomalaisen juomabrändin uusi nousu huumorin voimalla

 

Teho on yksi Suomen ensimmäisistä juomabrändeista, mutta Tehon markkinaosuus on vuosien varrella pienentynyt merkittävästi. Lähdimme rakentamaan brändille uutta suuntaa ja yhteisöä.

Tehon haaste

Tavoitteenamme oli tehdä Teho-brändistä relevantti vaihtoehto niille, ketkä ovat aidosti kiinnostuneita vahvoista ja dynaamisista brändeistä ja luoda yhteisö heidän ympärille. Markkinoilla oli paljon hälinää, ja meidän haasteemme oli saada Tehon uniikki näkökulma ja ääni erottumaan kilpailijoista.

 

Tarjoamamme ratkaisu

“Kukaan ei hyödynnä huumoria tällä alalla”

Etenkin urheilupuolella mainonta on usein totista ja suorituskeskeistä, eikä huumorille ole jätetty tilaa. Me näimme tässä mahdollisuuden. Huumori toimii liimana, joka sitoo ihmisiä yhteen ja vahvistaa ihmissuhteita tavalla, jota harva muu asia voi. Se luo yhteyksiä, joita emme aina pysty sanoilla ilmaisemaan, ja muistuttaa meitä siitä, että elämässä on tilaa naurulle, jopa silloin kun se tuntuu haastavalta.

Tästä oivalluksesta syntyi konseptimme punainen lanka, jonka ympärille lähdimme tuottamaan sisältöjä. Sisällöntuotannon lisäksi suunnittelimme ja toteutimme Tehon Jäätävä Kesä -kiertueen, jossa kuluttajat pääsivät tapaamaan heidän lempi vaikuttajiaan kymmenessä eri kaupungissa sekä tutustumaan Tehon uutuusmakuun.

Tulokset

Yhteistyön aikana olemme saavuttaneet merkittäviä tuloksia:

Aktiivista yhteisön jäsentä
+ 0
Näyttökertaa
0 M
Kommenttia alustalla
+ 0
Kiertueella ihmisiä
+ 0